Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder staan enkele veelgestelde vragen. Voor vragen met betrekking tot de inhoud van workshops, trainingen en bijeenkomsten kan contact worden opgenomen met de netwerktrekker of trainer.

Het contactformulier op deze website is enkel bedoeld voor vragen en opmerkingen met betrekking tot de werking van website en de SOPOH Academie in het algemeen.

Hoe krijg ik toegang tot de SOPOH Academie?

Nieuwe medewerkers van de SOPOH kunnen zich hier registreren: www.sopohacademie.nl/registreren

Hoe maak ik een reservering
Druk we de knop “reserveren” op de detail pagina van een bijeenkomst, training of workshop.
Ik ben verhinderd, wat nu?
Geef minimaal 24 uur van te voren door dat u verhinderd bent door uw reservering te “annuleren”. U kunt daarvoor op de knop “annuleren” drukken op de detail pagina van een bijeenkomst, training of workshop.

 

Het is ook mogelijk om reserveringen te annuleren op de mijn reserveringen pagina.

Voor wie is de SOPOH Academie?
Voor alle medewerkers van de SOPOH.
Ik ben geen SOPOH Medewerker, kan ik een bijeenkomst bezoeken?
Dat is helaas niet mogelijk.
Kan ik mij opgeven voor iedere bijeenkomst, training of workshop?
Alhoewel het mogelijk is om een reservering te maken voor elke bijeenkomst, training of workshop is het de bedoeling om in overleg met de schoolleiding een selectie te maken.